Book Review
BibTex RIS Cite

EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON

Year 2022, Volume: 2 Issue: 1, 93 - 95, 28.01.2022

Abstract

Eğitim alanında uygulanan öğretim programları, yöntemleri, eğitimin kalıcılığını arttırmak için kullanılan materyaller ve yaşam boyu öğrenmeyi amaçlayan eğitim sayesinde bireyler, kalite kavramının önemini giderek daha fazla anlamaktadır. Kaliteli eğitimle verilen bilgi ve becerileri doğru yer ve zamanda kullanan, değişime, gelişime ve yeniliklere açık, takım çalışmasına uyum sağlayan, ulusal ve uluslararası kültür birikimine sahip, ihtiyaçlara cevap verebilen nitelikli bireyler yetiştirmek için gerekli olan standartların belirlenmesinde akreditasyonun önemli bir payı bulunmaktadır. Küreselleşen dünyada eğitim ve öğretim alanında başarı elde etmenin yolu, kalite, kalite yönetimi, akreditasyon bakımından kabul gören standartlara bağlı kalmaktan geçmektedir. Tam da bu noktada Ali Güngör’ün kaleme aldığı Eğitimde Kalite ve Akreditasyon başlıklı eser, içeriği, yol göstericiliği ve alan dahilinde sunduğu bilgiler kapsamında bir ders kitabı niteliği taşımaktadır. Eser Nobel Akademik Yayıncılık tarafından 2019 yılında okuyucularına sunulmuştur.

EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON

Year 2022, Volume: 2 Issue: 1, 93 - 95, 28.01.2022

Abstract

Eğitim alanında uygulanan öğretim programları, yöntemleri, eğitimin kalıcılığını arttırmak için kullanılan materyaller ve yaşam boyu öğrenmeyi amaçlayan eğitim sayesinde bireyler, kalite kavramının önemini giderek daha fazla anlamaktadır. Kaliteli eğitimle verilen bilgi ve becerileri doğru yer ve zamanda kullanan, değişime, gelişime ve yeniliklere açık, takım çalışmasına uyum sağlayan, ulusal ve uluslararası kültür birikimine sahip, ihtiyaçlara cevap verebilen nitelikli bireyler yetiştirmek için gerekli olan standartların belirlenmesinde akreditasyonun önemli bir payı bulunmaktadır. Küreselleşen dünyada eğitim ve öğretim alanında başarı elde etmenin yolu, kalite, kalite yönetimi, akreditasyon bakımından kabul gören standartlara bağlı kalmaktan geçmektedir. Tam da bu noktada Ali Güngör’ün kaleme aldığı Eğitimde Kalite ve Akreditasyon başlıklı eser, içeriği, yol göstericiliği ve alan dahilinde sunduğu bilgiler kapsamında bir ders kitabı niteliği taşımaktadır. Eser Nobel Akademik Yayıncılık tarafından 2019 yılında okuyucularına sunulmuştur.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Book Reviews
Authors

Burak Mert Parlıyan 0000-0002-2551-1443

Publication Date January 28, 2022
Submission Date January 13, 2022
Published in Issue Year 2022 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Parlıyan, B. M. (2022). EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON. Kalite Ve Strateji Yönetimi Dergisi, 2(1), 93-95.
AMA Parlıyan BM. EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi. January 2022;2(1):93-95.
Chicago Parlıyan, Burak Mert. “EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON”. Kalite Ve Strateji Yönetimi Dergisi 2, no. 1 (January 2022): 93-95.
EndNote Parlıyan BM (January 1, 2022) EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi 2 1 93–95.
IEEE B. M. Parlıyan, “EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON”, Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 93–95, 2022.
ISNAD Parlıyan, Burak Mert. “EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON”. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi 2/1 (January 2022), 93-95.
JAMA Parlıyan BM. EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi. 2022;2:93–95.
MLA Parlıyan, Burak Mert. “EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON”. Kalite Ve Strateji Yönetimi Dergisi, vol. 2, no. 1, 2022, pp. 93-95.
Vancouver Parlıyan BM. EĞİTİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi. 2022;2(1):93-5.

Licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.