Hayat boyu öğrenme programı kapsamında yer alan Erasmus Programı Avrupa ülkelerindeki üniversiteler arasındaki öğrenci ve öğretim elemanı değişimi ile Avrupa’da yüksek öğretimin kalitesini artırmayı amaçlamaktadır. Türkiye’de 2004 yılından itibaren öğrenciler her yıl artan sayıyla Erasmus Programı ile yurt dışına gitmektedirler. Bu çalışmada, her öğrencinin yükseköğrenim hayatı boyunca bir kez yararlanabileceği Erasmus Programı, öğrenci açısından proje olarak ele alınmıştır. Çalışmaya iş kırılım yapısının çıkartılmasıyla başlanmış ve her bir etkinliğin süreleri belirlenmiştir. Proje planlama tekniklerinden olan Ok Diyagramı, Kritik Yol Metodu ve Gantt Şeması ile dar boğaz yaratan etkinlikler bulunmuştur. Önerilen iyileştirme çalışmaları sonucunda projenin tamamlanma süresinde azalma olacağı düşünülmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Human Resources and Industrial Relations (Other) |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | May 30, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Issue: 1 |
Selcuk University Journal of Social and Technical Researches is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).