Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2019, Cilt: 14 , 146 - 155, 30.11.2019
https://doi.org/10.19168/jyasar.633557

Öz

Kaynakça

  • Arslan, A. ve Zengin, R. (2016). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi, Journal of Academic Science Studies, 44, 453-466.
  • Artemova, A. (2018). Engaging Generation Z Through Social Media Marketing Case: Hurja Media Oy, Bachelor’s Thesis, Business Management South-Eastern Finland University of Applied Sciences, https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/142658/Artemova_Alexandra.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  • Ayyıldız, T. (2016). Üniversite Öğrencilerinin Dans Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının Analizi, Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, 1(2), 13-25.
  • Babacan, E. (2014). AGSL Öğrencilerinin Müzik Kavramına İlişkin Algıları: Metafor Analizi, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 3(1), 124-132.
  • Barutçu, S., & Tomaş, M. (2013). Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması ve Sosyal Medya Pazarlaması Etkinliğinin Ölçümü. Journal of Internet Applications & Management/İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 4(1).
  • Beer, C. (2018). Reasons for Using Social Media by Generation, Global Web Index, Erişim adresi: https://blog.globalwebindex.com/chart-of-the-day/reasons-for-social-media/?utm_campaign=Chart%20of%20the%20Day&utm_source=hs_email&utm_medium=email&utm_content=62891161&_hsenc=p2ANqtz-9iKUu8P20GGaAuk0oNyl0mPZjToW3XJstExTs4WAOorjYYUoVMYTIPwW6ZZClwgJD9Lx9zgMEjNM70QjRdau8JgjhV3w&_hsmi=62891161 Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Berkup, S. B. (2014). Working with generations X and Y in generation Z period: Management of different generations in business life. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5(19), 218.
  • Business Wire. (2018). 34% of Generation Z Social Media Users Have Quit Social Media Entirely, Erişim adresi: https://www.businesswire.com/news/home/20180305006051/en/34-Generation-Social-Media-Users-Quit-Social Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Çeliköz, M. ve Erişen, Y. (2017). EPÖ Alanında Görev Yapan Eğitim Bilimcilerin Yapılandırmacılıkla İlgili Görüşleri: Bir Karma Yöntem Araştırması, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6(2), 286-304.
  • Çetin, C., & Karalar, S. (2016). X, y ve z kuşağı öğrencilerin çok yönlü ve sınırsız kariyer algıları üzerine bir araştırma. Yönetim Bilimleri Dergisi, 14(28), 157-197.
  • Çulha Özbaş, B. (2012). “Sosyal Bilgiler Öğretmeni Olarak, Ben Kimim?” Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşlerinin Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi, Turkish Studies – International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 7(2), 821-838.
  • Çulha Özbaş, B. ve Aktekin, S. (2013). Tarih Öğretmen Adaylarının Tarih Öğretmenliğine İlişkin İnançlarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi, Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi, 9(3), 211-218.
  • Ekici, G. ve Akdeniz, H. (2018). Öğretmen Adaylarının “Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması, Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 33, 26-37.
  • Ekici, G. (2016). Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Mikroskop Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması, Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(1), 615-636.
  • Eren, F., Çelik, İ. ve Aktürk, A.O. (2014). Ortaokul Öğrencilerinin Facebook Algısı: Bir Metafor Analizi, Kastamonu Eğitim Dergisi, 22(2), 635-648.
  • Fırat, A. ve Aydın, A. E. (2016). Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma, Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 9(43), 1840-1846.
  • Global Web Index. (2018). What You Need to Know about Generation Z, Erişim adresi: https://www.globalwebindex.com/reports/generation-z Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Golovinski, M. S. (2011). Event 3.0: How Generation Y & Z are Re-shaping the Events Industry. Lulu. com.
  • Gülertekin Genç, S., Genç, V. ve Gümüş, M. (2016). Otel İşletmelerinde Duygusal Zekanın İş Stresi ve İş Yaşam Dengesi Üzerindeki Etkisi, Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi, 6(2/1), 97-112.
  • Haşıloğlu, S. B., Baran, T. ve Aydın, O. (2015). Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik Bir Araştırma: Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri, Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi, 2(1), 19-28.
  • Kalaycı, S. ve Yoğun, C. (2018). Ortaokul Öğrencilerinin “Alyuvar”, “Akyuvar” ve “Kan Pulcukları” Kavramları Hakkındaki Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi, OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 8(14), 188-216.
  • Kalyoncu, R. (2012). Görsel Sanatlar Öğretmeni Adaylarının “Öğretmenlik” Kavramına İlişkin Metaforları, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(20), 471-484.
  • Karaçam, S. ve Aydın, F. (2014). Ortaokul Öğrencilerinin Teknoloji Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi, Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13(2), 545-572.
  • Kaya, M.F. (2013). Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının “Küresel Isınma” Kavramına Yönelik Metafor Algıları, Doğu Coğrafya Dergisi, 29, 117-134.
  • Kodan Çetinkaya, S. (2014). Öğrencilerinin Kendi Mesleklerine İlişkin Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36, 137-150.
  • Korkut, A. ve Keskin, İ. (2016). Üniversite Öğrencilerinin Kariyer Algıları: Metaforik Bir Analiz Çalışması, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(33), 194-211.
  • Köroğlu, Ö., Ulusoy Yıldırım, H. ve Avcıkurt, C. (2018). Kültürel Miras Kavramına İlişkin Algıların Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi, Turizm Akademik Dergisi, 5(1), 98-113.
  • McAteer, O. (2018). Gen Z quitting Social Media in droves bevause i makes them unhappy, study finds, Erişim adresi: https://www.prweek.com/article/1459149/gen-z-quitting-social-media-droves-makes-unhappy-study-finds Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Özbuğutu, E. (2018). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları, Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 31(1), 28-43.
  • Özkan, M. ve Solmaz, B. (2015). Mobile Addiction of Generation Z and Its Effects. Procedia - Social and Behavioral Sciences , 205, 92-98.
  • Sarıtaş, E., & Barutçu, S. (2016). Tüketici Davranışlarının Analizinde Kuşaklar: Sosyal Medya Kullanımı Üzerinde Bir Araştırma. Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies, 3(2), 1-15.
  • Pruett, M. (2018). Gen Z’s Favorite Social Networks: YouTube, Instagram, Snapchat, Erişim adresi: https://www.criteo.com/insights/gen-z-social-media/ Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Sehl, K. (2018). Everything Social Marketers Need to Know About Generation Z, Erişim adresi: https://blog.hootsuite.com/generation-z-statistics-social-marketers/ Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Sezgin, F., Koşar, D., Koşar, S. ve Er, E. (2017). Öğretmenlerin Öğrenciye Yönelik Metaforlarının Belirlenmesine İlişkin Nitel Bir Araştırma, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(3), 600-611.
  • Singh, A. (2014). Challenges and Issues of Generation Z. IOSR Journal of Business and Management, 16 (7), 59-63.
  • Sproutsocial (2019). Erişim adresi: https://sproutsocial.com/insights/new-social-media-demographics/ Erişim tarihi: 14.10.2019.
  • Şahin, S., Tezcan, A. E. ve Bekçi, M. (2018). Yerli Turistlerin Türkiye, İstanbul, Turizm ve Turist Rehberi ile İlgili Metaforları, Turizm Akademik Dergisi, 5(1), 251-264.
  • Tetik, N. (2006). Türkiye’de Profesyonel Turizm Rehberliği ve Müşterilerin Turist Rehberlerinden Beklentilerinin Analizi: Kuşadası Örneği, Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
  • Wheeler, J. (2018). Three key differences between Gen Z and Millennial social media habits, Erişim adresi: https://www.genzinsights.com/three-key-differences-between-gen-z-and-millennial-social-media-habits Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Williams, V. (2018). Where is Gen Z Spending Time on Social Media, Erişim adresi: https://www.ignitesocialmedia.com/social-media-strategy/gen-z-spending-time-social-media/ Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Yazıcı, Ö. (2013). Coğrafya Öğretmenlerinin “Çevre” Kavramına İlişkin Algıları: Bir Metafor Analizi Çalışması, Journal of Academic Social Science Studies, 6(5), 811-828.
  • Yücel Güngör, M. (2018). Kuşakların Sosyal Medya Kullanımının Yiyecek İçecek İşletmesi Tercihleri Üzerine Etkisi, Doktora Tezi, Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aydın.

Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi

Yıl 2019, Cilt: 14 , 146 - 155, 30.11.2019
https://doi.org/10.19168/jyasar.633557

Öz











Bu çalışmanın amacı Z kuşağının sosyal medya kavramına
yönelik algılarını belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda metafor analizine
başvurulmuş, turizm fakültesinde lisans eğitimi alan 99 öğrenciden elde edilen
veriler incelenmiştir. Analiz sonucunda 53 geçerli metafor tespit edilmiş, bu
metaforlardan 19’unun olumlu, 34’ünün olumsuz anlam içerdiği tespit edilmiştir.
Olumlu metaforlar arasında en çok kullanılan ifadeler “dünya”, “hayat”, “bağ”
gibi kelimeler iken, olumsuz metaforlar arasında en çok kullanılan ifadelerin
“kuyu”, bulaşıcı hastalık”, “girdap” gibi kelimelerin olduğu tespit edilmiştir.
Çalışmanın sonuçları hem teorik hem de pratik açıdan değerlendirilmiştir.

Kaynakça

  • Arslan, A. ve Zengin, R. (2016). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi, Journal of Academic Science Studies, 44, 453-466.
  • Artemova, A. (2018). Engaging Generation Z Through Social Media Marketing Case: Hurja Media Oy, Bachelor’s Thesis, Business Management South-Eastern Finland University of Applied Sciences, https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/142658/Artemova_Alexandra.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  • Ayyıldız, T. (2016). Üniversite Öğrencilerinin Dans Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının Analizi, Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, 1(2), 13-25.
  • Babacan, E. (2014). AGSL Öğrencilerinin Müzik Kavramına İlişkin Algıları: Metafor Analizi, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 3(1), 124-132.
  • Barutçu, S., & Tomaş, M. (2013). Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması ve Sosyal Medya Pazarlaması Etkinliğinin Ölçümü. Journal of Internet Applications & Management/İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 4(1).
  • Beer, C. (2018). Reasons for Using Social Media by Generation, Global Web Index, Erişim adresi: https://blog.globalwebindex.com/chart-of-the-day/reasons-for-social-media/?utm_campaign=Chart%20of%20the%20Day&utm_source=hs_email&utm_medium=email&utm_content=62891161&_hsenc=p2ANqtz-9iKUu8P20GGaAuk0oNyl0mPZjToW3XJstExTs4WAOorjYYUoVMYTIPwW6ZZClwgJD9Lx9zgMEjNM70QjRdau8JgjhV3w&_hsmi=62891161 Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Berkup, S. B. (2014). Working with generations X and Y in generation Z period: Management of different generations in business life. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5(19), 218.
  • Business Wire. (2018). 34% of Generation Z Social Media Users Have Quit Social Media Entirely, Erişim adresi: https://www.businesswire.com/news/home/20180305006051/en/34-Generation-Social-Media-Users-Quit-Social Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Çeliköz, M. ve Erişen, Y. (2017). EPÖ Alanında Görev Yapan Eğitim Bilimcilerin Yapılandırmacılıkla İlgili Görüşleri: Bir Karma Yöntem Araştırması, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6(2), 286-304.
  • Çetin, C., & Karalar, S. (2016). X, y ve z kuşağı öğrencilerin çok yönlü ve sınırsız kariyer algıları üzerine bir araştırma. Yönetim Bilimleri Dergisi, 14(28), 157-197.
  • Çulha Özbaş, B. (2012). “Sosyal Bilgiler Öğretmeni Olarak, Ben Kimim?” Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşlerinin Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi, Turkish Studies – International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 7(2), 821-838.
  • Çulha Özbaş, B. ve Aktekin, S. (2013). Tarih Öğretmen Adaylarının Tarih Öğretmenliğine İlişkin İnançlarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi, Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi, 9(3), 211-218.
  • Ekici, G. ve Akdeniz, H. (2018). Öğretmen Adaylarının “Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması, Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 33, 26-37.
  • Ekici, G. (2016). Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Mikroskop Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması, Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(1), 615-636.
  • Eren, F., Çelik, İ. ve Aktürk, A.O. (2014). Ortaokul Öğrencilerinin Facebook Algısı: Bir Metafor Analizi, Kastamonu Eğitim Dergisi, 22(2), 635-648.
  • Fırat, A. ve Aydın, A. E. (2016). Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma, Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 9(43), 1840-1846.
  • Global Web Index. (2018). What You Need to Know about Generation Z, Erişim adresi: https://www.globalwebindex.com/reports/generation-z Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Golovinski, M. S. (2011). Event 3.0: How Generation Y & Z are Re-shaping the Events Industry. Lulu. com.
  • Gülertekin Genç, S., Genç, V. ve Gümüş, M. (2016). Otel İşletmelerinde Duygusal Zekanın İş Stresi ve İş Yaşam Dengesi Üzerindeki Etkisi, Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi, 6(2/1), 97-112.
  • Haşıloğlu, S. B., Baran, T. ve Aydın, O. (2015). Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik Bir Araştırma: Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri, Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi, 2(1), 19-28.
  • Kalaycı, S. ve Yoğun, C. (2018). Ortaokul Öğrencilerinin “Alyuvar”, “Akyuvar” ve “Kan Pulcukları” Kavramları Hakkındaki Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi, OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 8(14), 188-216.
  • Kalyoncu, R. (2012). Görsel Sanatlar Öğretmeni Adaylarının “Öğretmenlik” Kavramına İlişkin Metaforları, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(20), 471-484.
  • Karaçam, S. ve Aydın, F. (2014). Ortaokul Öğrencilerinin Teknoloji Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi, Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13(2), 545-572.
  • Kaya, M.F. (2013). Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının “Küresel Isınma” Kavramına Yönelik Metafor Algıları, Doğu Coğrafya Dergisi, 29, 117-134.
  • Kodan Çetinkaya, S. (2014). Öğrencilerinin Kendi Mesleklerine İlişkin Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36, 137-150.
  • Korkut, A. ve Keskin, İ. (2016). Üniversite Öğrencilerinin Kariyer Algıları: Metaforik Bir Analiz Çalışması, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(33), 194-211.
  • Köroğlu, Ö., Ulusoy Yıldırım, H. ve Avcıkurt, C. (2018). Kültürel Miras Kavramına İlişkin Algıların Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi, Turizm Akademik Dergisi, 5(1), 98-113.
  • McAteer, O. (2018). Gen Z quitting Social Media in droves bevause i makes them unhappy, study finds, Erişim adresi: https://www.prweek.com/article/1459149/gen-z-quitting-social-media-droves-makes-unhappy-study-finds Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Özbuğutu, E. (2018). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları, Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 31(1), 28-43.
  • Özkan, M. ve Solmaz, B. (2015). Mobile Addiction of Generation Z and Its Effects. Procedia - Social and Behavioral Sciences , 205, 92-98.
  • Sarıtaş, E., & Barutçu, S. (2016). Tüketici Davranışlarının Analizinde Kuşaklar: Sosyal Medya Kullanımı Üzerinde Bir Araştırma. Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies, 3(2), 1-15.
  • Pruett, M. (2018). Gen Z’s Favorite Social Networks: YouTube, Instagram, Snapchat, Erişim adresi: https://www.criteo.com/insights/gen-z-social-media/ Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Sehl, K. (2018). Everything Social Marketers Need to Know About Generation Z, Erişim adresi: https://blog.hootsuite.com/generation-z-statistics-social-marketers/ Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Sezgin, F., Koşar, D., Koşar, S. ve Er, E. (2017). Öğretmenlerin Öğrenciye Yönelik Metaforlarının Belirlenmesine İlişkin Nitel Bir Araştırma, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(3), 600-611.
  • Singh, A. (2014). Challenges and Issues of Generation Z. IOSR Journal of Business and Management, 16 (7), 59-63.
  • Sproutsocial (2019). Erişim adresi: https://sproutsocial.com/insights/new-social-media-demographics/ Erişim tarihi: 14.10.2019.
  • Şahin, S., Tezcan, A. E. ve Bekçi, M. (2018). Yerli Turistlerin Türkiye, İstanbul, Turizm ve Turist Rehberi ile İlgili Metaforları, Turizm Akademik Dergisi, 5(1), 251-264.
  • Tetik, N. (2006). Türkiye’de Profesyonel Turizm Rehberliği ve Müşterilerin Turist Rehberlerinden Beklentilerinin Analizi: Kuşadası Örneği, Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
  • Wheeler, J. (2018). Three key differences between Gen Z and Millennial social media habits, Erişim adresi: https://www.genzinsights.com/three-key-differences-between-gen-z-and-millennial-social-media-habits Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Williams, V. (2018). Where is Gen Z Spending Time on Social Media, Erişim adresi: https://www.ignitesocialmedia.com/social-media-strategy/gen-z-spending-time-social-media/ Erişim tarihi: 15.10.2019.
  • Yazıcı, Ö. (2013). Coğrafya Öğretmenlerinin “Çevre” Kavramına İlişkin Algıları: Bir Metafor Analizi Çalışması, Journal of Academic Social Science Studies, 6(5), 811-828.
  • Yücel Güngör, M. (2018). Kuşakların Sosyal Medya Kullanımının Yiyecek İçecek İşletmesi Tercihleri Üzerine Etkisi, Doktora Tezi, Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aydın.
Toplam 42 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Seden Doğan

İsmail Erkan

Yayımlanma Tarihi 30 Kasım 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Cilt: 14

Kaynak Göster

APA Doğan, S., & Erkan, İ. (2019). Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 14, 146-155. https://doi.org/10.19168/jyasar.633557
AMA Doğan S, Erkan İ. Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Kasım 2019;14:146-155. doi:10.19168/jyasar.633557
Chicago Doğan, Seden, ve İsmail Erkan. “Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 14, Kasım (Kasım 2019): 146-55. https://doi.org/10.19168/jyasar.633557.
EndNote Doğan S, Erkan İ (01 Kasım 2019) Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 14 146–155.
IEEE S. Doğan ve İ. Erkan, “Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 14, ss. 146–155, 2019, doi: 10.19168/jyasar.633557.
ISNAD Doğan, Seden - Erkan, İsmail. “Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 14 (Kasım 2019), 146-155. https://doi.org/10.19168/jyasar.633557.
JAMA Doğan S, Erkan İ. Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2019;14:146–155.
MLA Doğan, Seden ve İsmail Erkan. “Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 14, 2019, ss. 146-55, doi:10.19168/jyasar.633557.
Vancouver Doğan S, Erkan İ. Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2019;14:146-55.