Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2006, Cilt: 21 Sayı: 1, 359 - 382, 07.03.2014

Öz

-

Kaynakça

  • -

Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi

Yıl 2006, Cilt: 21 Sayı: 1, 359 - 382, 07.03.2014

Öz

.

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sevtap Ünal

Aysel Erciş

Yayımlanma Tarihi 7 Mart 2014
Gönderilme Tarihi 7 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 21 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ünal, S., & Erciş, A. (2014). Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 359-382.
AMA Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;21(1):359-382.
Chicago Ünal, Sevtap, ve Aysel Erciş. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, sy. 1 (Mart 2014): 359-82.
EndNote Ünal S, Erciş A (01 Mart 2014) Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 359–382.
IEEE S. Ünal ve A. Erciş, “Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, ss. 359–382, 2014.
ISNAD Ünal, Sevtap - Erciş, Aysel. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (Mart 2014), 359-382.
JAMA Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:359–382.
MLA Ünal, Sevtap ve Aysel Erciş. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, 2014, ss. 359-82.
Vancouver Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):359-82.