BibTex RIS Kaynak Göster

Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği

Yıl 2014, Cilt: 6 Sayı: 3, - , 20.03.2016

Öz

Bilgi ve iletişim teknolojilerinin son yirmi yıl içerisinde çok hızlı geliştiğini görmekteyiz. İnternet hizmetleri ve diğer bilgi hizmetlerine paralel olarak hızla gelişen mobil teknolojilerle beraber mobil cihazlar hayatımıza girdiğinden beri mobil iletişim servisleri de tüketicilerin ihtiyaçlarına hizmet eden büyük bir sektör haline gelmiştir. Mobil iletişim operatörlerinin sundukları mobil hizmetlerin pazarlamasına ilişkin faaliyetleri hizmet pazarlaması içerisinde değerlendirebiliriz. Ancak bu yeni hizmet türü teknolojik olarak sürekli değişimin ve gelişmenin yaşandığı, son derece dinamik bir hizmet olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu Çalışmada mobil iletişim hizmetlerindeki yeniliklerin özellikleri ve mobil kullanıcıların bu yeniliklere ilişkin ilgileri incelenmekte, mobil servislerde öne çıkan yenilikler ve operatörlerin bu yeniliklerin başarılı şekilde benimsenmesine ne gibi etkileri olduğu üzerinde durulmaktadır. Araştırmanın verilerinin incelenmesinde, frekans, yüzde dağılımlarının ele alınması, t ve F testleri gibi temel istatistiksel testlerden yararlanılmıştır. Araştırmada katılımcıların gelir durumları ile mobil iletişim giderleri arasında anlamlı farklılıklara rastlanmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Recep Çiçek

Yayımlanma Tarihi 20 Mart 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 6 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Çiçek, R. (2016). Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 6(3).
AMA Çiçek R. Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. Mart 2016;6(3).
Chicago Çiçek, Recep. “Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler Ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6, sy. 3 (Mart 2016).
EndNote Çiçek R (01 Mart 2016) Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6 3
IEEE R. Çiçek, “Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 6, sy. 3, 2016.
ISNAD Çiçek, Recep. “Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler Ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6/3 (Mart 2016).
JAMA Çiçek R. Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;6.
MLA Çiçek, Recep. “Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler Ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 6, sy. 3, 2016.
Vancouver Çiçek R. Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;6(3).