Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ

Yıl 2024, Sayı: 60, 65 - 89, 17.01.2024
https://doi.org/10.30794/pausbed.1384438

Öz

Finansal okuryazarlık, bireylerin gelir, mali durum, tasarruf ve yatırım araçları gibi konularda bilgi sahibi olmalarını ve bunları
etkili bir şekilde yönetmelerini sağlayan beceriler bütünüdür. Sosyal medya platformları, bireylerin internet üzerinden içerik
oluşturmasına ve dağıtmasına olanak tanıyan web 2.0 teknolojisinin gelişmesiyle ortaya çıkmıştır. Bu araştırmanın amacı,
anket verilerini kullanarak Sivas ilindeki bireylerin sosyal medya kullanımının finansal okuryazarlık üzerindeki etkisini
incelemektir. Cinsiyetin internet kullanıcılarının temel ekonomi ve finans bilgilerine ve bunların sosyal ağ kullanımlarıyla
ilişkisine etkisi bulunsa da finansal tutum ve davranışlarında önemli bir farklılık tespit edilmemiştir. Yaş açısından sadece
finansal araç yorumlamaları için anlamlı bir farklılık bulunamamıştır. Eğitim düzeyinde finansal okuryazarlık durumları,
finansal tutum ve davranışları, sosyal ağ tercihleri, sosyal ağ kullanımı, finansal videoların yeterli bulunulması ve finansal
araçların görsel yorumlanması arasında anlamlı bir fark bulunmuştur. Meslek düzeyinde tüm değişkenlerde anlamlı farklılıklar
bulunmuştur. Gelir düzeyinde ise sadece sosyal ağ kullanımı ile finansal araçların görsel yorumlanması arasında anlamlı bir
farklılık bulunamamıştır.

Kaynakça

  • Adeleke, T. (2013). The effects of gender and gender role on the financial literacy of college students. Wilmington, North Carolina: Oklahoma State University.
  • Ağaç, Sevim (2020), Dijital Okuryazarlığın Finansal Okuryazarlık Üzerine Etkisi: Batı Akdeniz Örneği, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Isparta.
  • Alkaya Aylin ve Yağlı İbrahim (2015). “Finansal Okuryazarlık-Finansal Bilgi, Davranış ve Tutum: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi İİBF Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama”, Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8(40). 585-599.
  • Amedie, Jacob (2015). “The Impact of Social on Society. Advanced Writing: Pop Culture Intersections, 2”. Erişim adresi: https://scholarcommons.scu.edu/engl_176/2 (Erişim Tarihi: 19.09.2022)
  • Angelica, A. E., Zen, T. S., & Hasanah, E. N. (2023). The Effect of Financial Contents on Social Media Towards Financial Literacy on Generation Z in Sumatra and Java. Journal of Consumer Studies and Applied Marketing, 1(1), 37–45. https://doi.org/10.58229/jcsam.v1i1.47
  • Ansari, Y., Albarrak, M. S., Sherfudeen, N., & Aman, A. (2023). Examining the relationship between financial literacy and demographic factors and the overconfidence of Saudi investors. Finance Research Letters, 52, 103582.
  • Atkinson Adele and Flore-Anne Messy (2012). Measuring Financial Literacy: Results of the OECD, International Network on Financial Education (INFE) Pilot Study, OECD Working Papers on Finance, Insurance and Private Pensions, No. 15, OECD Publishing, Paris.
  • Aydın, Alev Dilek (2018). “Türkiye'de Finans Eğitimi ve Finansal Okuryazarlık Üzerine Eleştirel Bir Değerlendirme”, Ekonomi Maliye İşletme Dergisi, 1(1), 12-20.
  • Bağcı Haşim ve Arabacı Sefa Mert (2019). “Finansal Okuryazarlık Düzeyinin ve Finansal Okuryazarlığı Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi”, BMIJ, 7(3): 68-88.
  • Bayrakdaroğlu Ali ve Bilge Serenay (2018). Kadınlarda Finansal Eğitimin Finansal Okur-Yazarlık Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi, 19(42), 97-119.
  • Böhm P, Böhmová G, Gazdíková J, Šimková V. Determinants of Financial Literacy: Analysis of the Impact of Family and Socioeconomic Variables on Undergraduate Students in the Slovak Republic. Journal of Risk and Financial Management. 2023; 16(4):252. https://doi.org/10.3390/jrfm16040252
  • Canöz, Nilüfer (2016). “Modern İletişimde Sosyal Medyanın Yeri: Türkiye'deki Kullanıcılara Yönelik Bir Araştırma”, Humanities Sciences (NWSAHS), 11(2), 33-54.
  • Capuano Angelo and Ian Ramsay (2011). ‘‘What Causes Supoptimal Financial Behaviour? An Explotatation ofFlnancial Literacy, Social Influences and Behavioural Economics’’, The University of Melbourne Financial Literacy Project Research Report, https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1793502, 06.10.2022.
  • Ceyhan, İ. F., & Tosun, S. (2023). Finansal Okuryazarlık ile Tasarruf Davranışları İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Çalışma. Alanya Akademik Bakış, 7(3), 1081-1103. https://doi.org/10.29023/alanyaakademik.1209199
  • Chen Haiyang and Volpe Ronald (2002). Gender Differences in Personal Financial Literacy Among College Students, Financial Services Review, No. 11, August, pp. 289-307.
  • Çetiner Müge ve Çilingirtürk Ahmet Mete (2019). “Sosyal Ağların Finansal Okuryazarlık Üzerine Etkisi”, Sosyoekonomi, 27(41), 41-56.
  • Çetinkaya, A. (2023). Para Yönetiminde Finansal Okuryazarlığın Rolü: Ampirik Bir Araştırma. Muhasebe Ve Finans İncelemeleri Dergisi, 6(2), 201-218. https://doi.org/10.32951/mufider.1347677
  • Darıcı, B., Şahin Kutlu, Ş., & Kevser, M. (2023). Finansal Okuryazarlık: Türkiye Araştırması. Şahin Kutlu Ş., Kevser, M., Darıcı B. (Der.), Finans ve Mutluluk Ekonomisi içinde (ss. 1-18). Bursa: Ekin.
  • Doğan, Dilber (2018). Kuşaklar Arasındaki Finansal Okuryazarlık Seviyesi Üzerinde Sosyal Medya İle Kitle İletişim Araçlarının Etkisinin İrdelenmesi, Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Sakarya.
  • Er Fikret, Temizel Fatih, Özdemir Ali ve Sönmez Harun (2014). “Lisans Eğitim Programlarının Finansal Okuryazarlık Düzeyine Etkisinin Araştırılması: Türkiye Örneği”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14(4), 113-125.
  • Ergüt Özlem, Camkıran Ceren ve Çilingirtürk Mete (2020). “Finansal Okuryazarlık Düzeyi ile Sosyal Ağların Etkileşimi Üzerine Ampirik Bir Uygulama”, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 18(Özel Sayı), 295-307.
  • Goyal Kirti ve Kumar Satish (2020). “Financial literacy: A Systematic Review and Bibliometric Analysis”, International Journal of Consumer Studies, 45(1), 1-26.
  • Gök Benan ve Coşkun Ali (2020). “Z Kuşağının Finansal Okuryazarlık Eğilimlerinin İncelenmesine İlişkin Bir Araştırma”, Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD), 6(1), 356-366.
  • Henager Robin and Cude Brenda (2016). “Financial Literacy and Long- and Short-Term Financial Behavior in Different Age Groups”, Journal of Financial Counseling and Planning, 27(1), 3-19.
  • Jorgensen, B. L., & Savla, J. (2010). Financial Literacy of Young Adults: The Importance of Parental Socialization. Family Relations, 59(4), 465–478. doi:10.1111/j.1741-3729.2010.00616.x
  • Karaa Ibrahim ve Tayfun Kuğu (2016). “Determining Advanced and Basic Financial Literacy Relations and Overconfidence, and Informative Social Media Association of University Students in Turkey”. Educational Sciences: Theory and Practice, 16(6), 1865-1891.
  • Kılıç Yunus, Ata Ali ve Seyrek İbrahim (2015). “Finansal Okuryazarlık: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma”, Muhasebe ve Finansman Dergisi, (66), 129-150.
  • Lusardi Annamaria and Mitchell Olivia (2008). “Planning and Financial Literacy: How Do Women Fare?”, American Economic Review, 98(2), 413-17.
  • Özkale, Abdullah (2018). Finansal Okuryazarlık ve Matematiksel Okuryazarlık Perspektifinde Türkiye ve Kanada (Ontario) Öğretim Programlarının İncelenmesi ve Bir Model Önerisi, Eskişehir Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Doktora Tezi, Eskişehir.
  • Öztürk, Mehmet Eren (2021). “TRB1 Bölgesi Üniversite Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma”, Munzur Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Tunceli.
  • Pamukçuoğlu, Kübra (2019). Medyanın Finansal Okuryazarlık Üzerindeki Etkisi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
  • Swiecka B, Yeşildağ E, Özen E, Grima S. Financial Literacy: The Case of Poland. Sustainability. 2020; 12(2):700. https://doi.org/10.3390/su12020700
  • Uluç Güliz ve Yarcı Ayşegül (2017). “Sosyal Medya Kültürü”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (52), 88-102.
  • Yardımcıoğlu Mahmut ve Yörük Ali (2016). “Türkiye’deki Finansal Okuryazarlığın ve Finansal Farkındalığın Durumu”, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Dergisi, 9(2), 173-208.
  • Yazıcıoğlu Yahşi ve Erdoğan Samiye (2004). SPSS Uygulamalı Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Ankara: Detay Yayıncılık.

THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA USAGE ON FINANCIAL LITERACY: THE CASE OF SIVAS PROVINCE

Yıl 2024, Sayı: 60, 65 - 89, 17.01.2024
https://doi.org/10.30794/pausbed.1384438

Öz

Financial literacy is a set of skills that enables individuals to have knowledge about and effectively manage issues such as income, financial status, savings and investment vehicles. Social media platforms have emerged with the development of Web 2.0 technology, which allows individuals to create and distribute content over the Internet. The aim of this study is to examine the impact of social media use on the financial literacy of individuals in Sivas province using survey data. Although gender has an impact on the basic economic and financial knowledge of internet users and its relationship with the use of social networks, no significant difference was found in financial attitudes and behaviours. With regard to age, no significant difference was found only for the interpretation of financial instruments. In terms of education level, a significant difference was found between financial literacy, financial attitudes and behaviours, social network preferences, social network use, appropriateness of financial videos and visual interpretation of financial instruments. At the occupational level, significant differences were found for all variables. At the income level, only the use of social networks and visual interpretation of financial instruments were not significantly different.

Kaynakça

  • Adeleke, T. (2013). The effects of gender and gender role on the financial literacy of college students. Wilmington, North Carolina: Oklahoma State University.
  • Ağaç, Sevim (2020), Dijital Okuryazarlığın Finansal Okuryazarlık Üzerine Etkisi: Batı Akdeniz Örneği, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Isparta.
  • Alkaya Aylin ve Yağlı İbrahim (2015). “Finansal Okuryazarlık-Finansal Bilgi, Davranış ve Tutum: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi İİBF Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama”, Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8(40). 585-599.
  • Amedie, Jacob (2015). “The Impact of Social on Society. Advanced Writing: Pop Culture Intersections, 2”. Erişim adresi: https://scholarcommons.scu.edu/engl_176/2 (Erişim Tarihi: 19.09.2022)
  • Angelica, A. E., Zen, T. S., & Hasanah, E. N. (2023). The Effect of Financial Contents on Social Media Towards Financial Literacy on Generation Z in Sumatra and Java. Journal of Consumer Studies and Applied Marketing, 1(1), 37–45. https://doi.org/10.58229/jcsam.v1i1.47
  • Ansari, Y., Albarrak, M. S., Sherfudeen, N., & Aman, A. (2023). Examining the relationship between financial literacy and demographic factors and the overconfidence of Saudi investors. Finance Research Letters, 52, 103582.
  • Atkinson Adele and Flore-Anne Messy (2012). Measuring Financial Literacy: Results of the OECD, International Network on Financial Education (INFE) Pilot Study, OECD Working Papers on Finance, Insurance and Private Pensions, No. 15, OECD Publishing, Paris.
  • Aydın, Alev Dilek (2018). “Türkiye'de Finans Eğitimi ve Finansal Okuryazarlık Üzerine Eleştirel Bir Değerlendirme”, Ekonomi Maliye İşletme Dergisi, 1(1), 12-20.
  • Bağcı Haşim ve Arabacı Sefa Mert (2019). “Finansal Okuryazarlık Düzeyinin ve Finansal Okuryazarlığı Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi”, BMIJ, 7(3): 68-88.
  • Bayrakdaroğlu Ali ve Bilge Serenay (2018). Kadınlarda Finansal Eğitimin Finansal Okur-Yazarlık Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi, 19(42), 97-119.
  • Böhm P, Böhmová G, Gazdíková J, Šimková V. Determinants of Financial Literacy: Analysis of the Impact of Family and Socioeconomic Variables on Undergraduate Students in the Slovak Republic. Journal of Risk and Financial Management. 2023; 16(4):252. https://doi.org/10.3390/jrfm16040252
  • Canöz, Nilüfer (2016). “Modern İletişimde Sosyal Medyanın Yeri: Türkiye'deki Kullanıcılara Yönelik Bir Araştırma”, Humanities Sciences (NWSAHS), 11(2), 33-54.
  • Capuano Angelo and Ian Ramsay (2011). ‘‘What Causes Supoptimal Financial Behaviour? An Explotatation ofFlnancial Literacy, Social Influences and Behavioural Economics’’, The University of Melbourne Financial Literacy Project Research Report, https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1793502, 06.10.2022.
  • Ceyhan, İ. F., & Tosun, S. (2023). Finansal Okuryazarlık ile Tasarruf Davranışları İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Çalışma. Alanya Akademik Bakış, 7(3), 1081-1103. https://doi.org/10.29023/alanyaakademik.1209199
  • Chen Haiyang and Volpe Ronald (2002). Gender Differences in Personal Financial Literacy Among College Students, Financial Services Review, No. 11, August, pp. 289-307.
  • Çetiner Müge ve Çilingirtürk Ahmet Mete (2019). “Sosyal Ağların Finansal Okuryazarlık Üzerine Etkisi”, Sosyoekonomi, 27(41), 41-56.
  • Çetinkaya, A. (2023). Para Yönetiminde Finansal Okuryazarlığın Rolü: Ampirik Bir Araştırma. Muhasebe Ve Finans İncelemeleri Dergisi, 6(2), 201-218. https://doi.org/10.32951/mufider.1347677
  • Darıcı, B., Şahin Kutlu, Ş., & Kevser, M. (2023). Finansal Okuryazarlık: Türkiye Araştırması. Şahin Kutlu Ş., Kevser, M., Darıcı B. (Der.), Finans ve Mutluluk Ekonomisi içinde (ss. 1-18). Bursa: Ekin.
  • Doğan, Dilber (2018). Kuşaklar Arasındaki Finansal Okuryazarlık Seviyesi Üzerinde Sosyal Medya İle Kitle İletişim Araçlarının Etkisinin İrdelenmesi, Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Sakarya.
  • Er Fikret, Temizel Fatih, Özdemir Ali ve Sönmez Harun (2014). “Lisans Eğitim Programlarının Finansal Okuryazarlık Düzeyine Etkisinin Araştırılması: Türkiye Örneği”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14(4), 113-125.
  • Ergüt Özlem, Camkıran Ceren ve Çilingirtürk Mete (2020). “Finansal Okuryazarlık Düzeyi ile Sosyal Ağların Etkileşimi Üzerine Ampirik Bir Uygulama”, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 18(Özel Sayı), 295-307.
  • Goyal Kirti ve Kumar Satish (2020). “Financial literacy: A Systematic Review and Bibliometric Analysis”, International Journal of Consumer Studies, 45(1), 1-26.
  • Gök Benan ve Coşkun Ali (2020). “Z Kuşağının Finansal Okuryazarlık Eğilimlerinin İncelenmesine İlişkin Bir Araştırma”, Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD), 6(1), 356-366.
  • Henager Robin and Cude Brenda (2016). “Financial Literacy and Long- and Short-Term Financial Behavior in Different Age Groups”, Journal of Financial Counseling and Planning, 27(1), 3-19.
  • Jorgensen, B. L., & Savla, J. (2010). Financial Literacy of Young Adults: The Importance of Parental Socialization. Family Relations, 59(4), 465–478. doi:10.1111/j.1741-3729.2010.00616.x
  • Karaa Ibrahim ve Tayfun Kuğu (2016). “Determining Advanced and Basic Financial Literacy Relations and Overconfidence, and Informative Social Media Association of University Students in Turkey”. Educational Sciences: Theory and Practice, 16(6), 1865-1891.
  • Kılıç Yunus, Ata Ali ve Seyrek İbrahim (2015). “Finansal Okuryazarlık: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma”, Muhasebe ve Finansman Dergisi, (66), 129-150.
  • Lusardi Annamaria and Mitchell Olivia (2008). “Planning and Financial Literacy: How Do Women Fare?”, American Economic Review, 98(2), 413-17.
  • Özkale, Abdullah (2018). Finansal Okuryazarlık ve Matematiksel Okuryazarlık Perspektifinde Türkiye ve Kanada (Ontario) Öğretim Programlarının İncelenmesi ve Bir Model Önerisi, Eskişehir Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Doktora Tezi, Eskişehir.
  • Öztürk, Mehmet Eren (2021). “TRB1 Bölgesi Üniversite Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma”, Munzur Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Tunceli.
  • Pamukçuoğlu, Kübra (2019). Medyanın Finansal Okuryazarlık Üzerindeki Etkisi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
  • Swiecka B, Yeşildağ E, Özen E, Grima S. Financial Literacy: The Case of Poland. Sustainability. 2020; 12(2):700. https://doi.org/10.3390/su12020700
  • Uluç Güliz ve Yarcı Ayşegül (2017). “Sosyal Medya Kültürü”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (52), 88-102.
  • Yardımcıoğlu Mahmut ve Yörük Ali (2016). “Türkiye’deki Finansal Okuryazarlığın ve Finansal Farkındalığın Durumu”, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Dergisi, 9(2), 173-208.
  • Yazıcıoğlu Yahşi ve Erdoğan Samiye (2004). SPSS Uygulamalı Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Ankara: Detay Yayıncılık.
Toplam 35 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Finansal Ekonomi
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Selahattin Koç 0000-0003-4285-5632

Berkay Cem İzer 0000-0001-6810-7603

Erken Görünüm Tarihi 17 Ocak 2024
Yayımlanma Tarihi 17 Ocak 2024
Gönderilme Tarihi 1 Kasım 2023
Kabul Tarihi 22 Aralık 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024 Sayı: 60

Kaynak Göster

APA Koç, S., & İzer, B. C. (2024). SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(60), 65-89. https://doi.org/10.30794/pausbed.1384438
AMA Koç S, İzer BC. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ. PAUSBED. Ocak 2024;(60):65-89. doi:10.30794/pausbed.1384438
Chicago Koç, Selahattin, ve Berkay Cem İzer. “SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 60 (Ocak 2024): 65-89. https://doi.org/10.30794/pausbed.1384438.
EndNote Koç S, İzer BC (01 Ocak 2024) SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 60 65–89.
IEEE S. Koç ve B. C. İzer, “SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ”, PAUSBED, sy. 60, ss. 65–89, Ocak 2024, doi: 10.30794/pausbed.1384438.
ISNAD Koç, Selahattin - İzer, Berkay Cem. “SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 60 (Ocak 2024), 65-89. https://doi.org/10.30794/pausbed.1384438.
JAMA Koç S, İzer BC. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ. PAUSBED. 2024;:65–89.
MLA Koç, Selahattin ve Berkay Cem İzer. “SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 60, 2024, ss. 65-89, doi:10.30794/pausbed.1384438.
Vancouver Koç S, İzer BC. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ FİNANSAL OKURYAZARLIĞA ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ. PAUSBED. 2024(60):65-89.