Bu çalışma kapsamında, öncelikle internetin
perakendecilik alanına sunduğu çevrimiçi mağazalar fırsatının geleneksel
mağazalara kıyasla gösterdiği farklılıklar tanımlanmıştır. Devamında, perakendecilik kavramının tanımı, e-perakendecilikteki
rekabet olgusu ve e-perakendecilik karmasının literatür çalışması yapılmıştır.
Ardından internet perakendeciliğinin dünyada ve Türkiye’de geldiği nokta ortaya
konmuştur. Bunun yanı sıra, girişimcilik kavramı ve inovatif odaklı
girişimciliğin kuramsal çerçevesi kapsamlı bir şekilde ele alınarak, internet
perakendeciliğin inovatif odaklı girişimciliğe etkileri pozitif ve negatif
yönleriyle incelenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | May 31, 2018 |
Submission Date | March 1, 2018 |
Published in Issue | Year 2018Volume: 19 Issue: 1 |
Cumhuriyet University Journal of Economics and Administrative Sciences is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).