Bu çalışma kapsamında, öncelikle internetin
perakendecilik alanına sunduğu çevrimiçi mağazalar fırsatının geleneksel
mağazalara kıyasla gösterdiği farklılıklar tanımlanmıştır. Devamında, perakendecilik kavramının tanımı, e-perakendecilikteki
rekabet olgusu ve e-perakendecilik karmasının literatür çalışması yapılmıştır.
Ardından internet perakendeciliğinin dünyada ve Türkiye’de geldiği nokta ortaya
konmuştur. Bunun yanı sıra, girişimcilik kavramı ve inovatif odaklı
girişimciliğin kuramsal çerçevesi kapsamlı bir şekilde ele alınarak, internet
perakendeciliğin inovatif odaklı girişimciliğe etkileri pozitif ve negatif
yönleriyle incelenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Mayıs 2018 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mart 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018Cilt: 19 Sayı: 1 |
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.