avatar
Abdullah Önden Dr. Öğr. Üyesi YALOVA ÜNİVERSİTESİ, YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS PR.
Yayın 4 Hakemlik 1
4 Yayın
1 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri Yönetim Bilişim Sistemleri Bilgisayar Yazılımı Dijital Pazarlama Girişimcilik

Kurum

YALOVA ÜNİVERSİTESİ, YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS PR.

Yayınlar

İnovatif Ürün Özelliklerinin Tüketicilerin Tutumları Üzerindeki Etkileri: Sosyal Medya Paylaşımları Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Abdullah Önden , Meltem Kıygı Çallı
DOI: 10.5824/1309-1581.2019.1.003.x
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1852

0

1852

THE EFFECTS OF BRANDS' POSTS ON SOCIAL MEDIA: CONCEPTUAL FRAMEWORK AND APPLICATION METHOD
Yazarlar: Abdullah Onden , Meltem Kiygi-calli
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1331

0

1331

BRAND CRISIS IN SOCIAL MEDIA: CASE STUDY USING SENTIMENT ANALYSIS
Yazarlar: Abdullah Onden , Meltem Kiygi-calli, Elif Yolbulan-okan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1168

0

1168

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.