avatar
Cemil Osmanoğlu Doç. Dr. Erciyes Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 17 TR Dizin Atıf 4
17 Yayın
16 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi

Kurum

Erciyes Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

1949

2010 VE 2018 ORTAÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ferda Aslan, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1132288
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 726

3

2

726

Hafızlık Eğitimi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1254493
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 712

0

1

712

0

1

416

Türkiye’de Hafızlık Eğitiminin Problemleri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.53112/tudear.1359005
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 352

0

1

352

Yayınlar

0

220

YÜKSEK DİN ÖĞRETİMİ KURUMLARINDA REHBERLİK: BİR İHTİYAÇ ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1361244
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 127

0

127

0

195

0

347

Türkiye’de Hafızlık Eğitiminin Problemleri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.53112/tudear.1359005
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 352

1

352

Eğitsel Dijital Oyunların Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine Yönelik Öğrenci Tutumlarına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Artuklu Akademi
DOI: 10.34247/artukluakademi.1349474
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 210

0

210

1

416

Hafızlık Eğitimi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1254493
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 712

1

712

HAFIZLIK EĞİTİMİNDE BİLİŞSEL HAZIRBULUNUŞLUK
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1194478
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 513

1

513

2010 VE 2018 ORTAÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ferda Aslan, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1132288
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 726

2

726

Paydaşlarına göre örgün eğitimle birlikte hafızlık uygulamasının değerlendirilmesi
Yazarlar: Elif Uğur, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.700283
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1271

1

1271

0

10225

Küreselleşmenin Birey ve Toplum Hayatına Etkileri ve Din Eğitimi
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.483914
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28736

0

28736

0

5978

0

2104

Din eğitimi bilimi. Kayseri: Kimlik
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1519

0

1519

2

1949

Yayınlar

HAFIZLIK EĞİTİMİNDE BİLİŞSEL HAZIRBULUNUŞLUK
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1194478
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 513

2

1

513

2010 VE 2018 ORTAÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ferda Aslan, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1132288
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 726

3

2

726

Paydaşlarına göre örgün eğitimle birlikte hafızlık uygulamasının değerlendirilmesi
Yazarlar: Elif Uğur, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.700283
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1271

6

1

1271

Küreselleşmenin Birey ve Toplum Hayatına Etkileri ve Din Eğitimi
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.483914
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28736

6

0

28736

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.