Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hasan Meydan
Hasan Meydan
Prof. Dr.
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies
Yayın
17
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
68
17
Yayın
50
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
68
TR Dizin Atıf
0000-0002-9093-7555
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Din Eğitimi
Değer Felsefesi
Kurum
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies
Popüler Yayınları
OKULDA DEĞERLER EĞİTİMİNİN YERİ VE DEĞERLER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
25265
0
ATIF
2
FAVORİ
25265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4062
0
ATIF
1
FAVORİ
4062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
0
ATIF
1
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE DİNDARLIĞIN GÖRÜNÜMÜ: DÜNYA DEĞERLER ARAŞTIRMASI VERİLERİ ÜZERİNE BOYLAMSAL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Ayşe Selin Dokur
,
M. Emrullah Duran
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
DOI: 10.33415/daad.948559
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2257
1
ATIF
1
FAVORİ
2257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERS KİTABININ KÖK DEĞERLERİN ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cihan Ağca
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.34086/rteusbe.1114158
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
3
ATIF
1
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Kök Değerleri İçselleştirme Düzeylerini Belirleme Envanterinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ali Ata
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1116719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Enneagram Literatürü Üzerine Değer Eğitimi Perspektifli Bir İnceleme
Yazarlar:
Rahime Betül Okur Karali
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1128868
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
713
1
FAVORİ
713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMİN SOSYOLOJİK TEMELLERİ BAĞLAMINDA POSTMODERN İKLİM VE DİN EĞİTİMİ
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Diyanet İlmi Dergi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
0
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERS KİTABININ KÖK DEĞERLERİN ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cihan Ağca
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.34086/rteusbe.1114158
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
1
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aihl Kelam Ders Kitabında “Dinin Anlaşılmasında Farklı Yorumlar” Ünitesinin Eleştirel Düşünme Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Algül
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53112/tudear.1100038
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
0
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE DİNDARLIĞIN GÖRÜNÜMÜ: DÜNYA DEĞERLER ARAŞTIRMASI VERİLERİ ÜZERİNE BOYLAMSAL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Ayşe Selin Dokur
,
M. Emrullah Duran
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
DOI: 10.33415/daad.948559
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2257
1
FAVORİ
2257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2607
0
FAVORİ
2607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Gençliğinin Kurumsal ve Öznel Dindarlığa Bakışı ve Etkileyen Faktörler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Hasan Meydan
,
Sare Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33460/beuifd.726749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1760
0
FAVORİ
1760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayınlanan Değerler Eğitimi Makalelerinin Niteliği Üzerine Bibliyografik Bir Araştırma
Yazarlar:
Hasan Meydan
,
Recep Kaymakcan
,
Fatma Aktaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kampüste İlahiyat Eğitiminin Avantaj ve Meydan Okumaları: Öğrenci Görüşlerine Dayalı Metaforik Bir Araştırma
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.668833
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013
0
FAVORİ
2013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL MEDYA VE GENÇLİK DEĞERLERİ: ZONGULDAK’TA LİSELERDE ÖĞRENİM GÖREN GENÇLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yazarlar:
Hasan Meydan
,
Salih Aybey
,
Fatmanur Dikmen
,
Mustafa Dikmen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
0
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
1
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4062
1
FAVORİ
4062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SON DÖNEM OSMANLI MÜTEFEKKİRLERİNDEN ABDULLAH ŞEVKET’İN AHLAK VE TERBİYEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doktriner Düşünce ve Din Eğitimi: Anlamlı Öğrenme ve Bireysel Manevi Tecrübe Bağlamında Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3761
0
FAVORİ
3761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan,
Hasan Meydan
, Adnan Telli,
Kübra Cevherli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14395/jdiv121
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3143
0
FAVORİ
3143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULDA DEĞERLER EĞİTİMİNİN YERİ VE DEĞERLER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
25265
2
FAVORİ
25265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bilimname
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
Diyanet İlmi Dergi
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
İlahiyat Tetkikleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Değerler Eğitimi Dergisi
Editör
Siyer Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Değerler Eğitimi Dergisi
Kilitbahir
Hakemlik
Amasya İlahiyat Dergisi
Asya Studies
Baberti
Balıkesir İlahiyat Dergisi
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bilimname
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dergiabant
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
Diyanet İlmi Dergi
Erciyes Akademi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Eskiyeni
Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
İlahiyat Akademi
İlahiyat Tetkikleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Lale
Marifetname
Milli Eğitim Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Tevilat
Tokat İlmiyat Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
YEDİNCİ SINIF DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERS KİTABININ KÖK DEĞERLERİN ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cihan Ağca
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.34086/rteusbe.1114158
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
3
ATIF
1
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE DİNDARLIĞIN GÖRÜNÜMÜ: DÜNYA DEĞERLER ARAŞTIRMASI VERİLERİ ÜZERİNE BOYLAMSAL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Ayşe Selin Dokur
,
M. Emrullah Duran
,
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
DOI: 10.33415/daad.948559
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2257
1
ATIF
1
FAVORİ
2257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2607
2
ATIF
0
FAVORİ
2607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Gençliğinin Kurumsal ve Öznel Dindarlığa Bakışı ve Etkileyen Faktörler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Hasan Meydan
,
Sare Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33460/beuifd.726749
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1760
7
ATIF
0
FAVORİ
1760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kampüste İlahiyat Eğitiminin Avantaj ve Meydan Okumaları: Öğrenci Görüşlerine Dayalı Metaforik Bir Araştırma
Yazarlar:
Hasan Meydan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.668833
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013
4
ATIF
0
FAVORİ
2013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan,
Hasan Meydan
, Adnan Telli,
Kübra Cevherli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14395/jdiv121
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3143
7
ATIF
0
FAVORİ
3143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat