Mahmut Özer profil resmi
Mahmut Özer Prof. Dr. T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 37 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 210
37 Yayın
0 Hakemlik
210 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Mühendislik Elektrik Mühendisliği

Kurum

T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF 111 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10735

111

2

10735

0

2

11505

2

2

1630

2

1

1811

8

1

5963

Yayınlar

Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamalarının Potansiyel Yararları ve Riskleri
DOI: 10.14686/buefad.1416087
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1568

0

1568

MATTA ETKİSİ
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 239

0

239

Impact of Early Childhood Education and Care on Women’s Labor Market Participation
Yayın Bilgisi: 2023 , İnsan ve Toplum
DOI: 10.12658/E0003
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 124

0

124

Beşerî Sermaye ve Sosyal Ağlarda Zayıf Bağların İstihdam Edilebilirliğe Etkisi
DOI: 10.46778/goputeb.1351495
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 298

0

298

Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
DOI: 10.14686/buefad.1359312
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 424

0

424

0

3031

1

5963

The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar: Mahmut Özer , Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 734

0

734

The Relationship between School Socioeconomic Composition and Academic Achievement in Turkiye
DOI: 10.26650/JECS2022-1116979
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 791

0

791

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 890

0

890

0

1636

Türkiye’de Akademik Başarının Belirleyicileri
DOI: 10.26650/JECS2021-934211
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1239

0

1239

2

1630

0

1622

Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka, Mahmut Özer , Eren Suna , Kemal Varın Numanoğlu
DOI: 10.17152/gefad.952936
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 519

0

519

0

1907

Eğitimde Eşitsizliklerin Kaynağı: Genetik mi Çevre mi?
Yayın Bilgisi: 2021 , İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 362

0

362

Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1160

0

1160

Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 491

0

491

Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
DOI: 10.46778/goputeb.907302
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3868

0

3868

0

2081

0

969

0

1638

1

1811

2

11505

0

763

0

909

Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 941

0

941

0

285

Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
DOI: 10.17152/gefad.752523
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2445

0

2445

0

4287

PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
DOI: 10.14686/buefad.697153
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3574

0

3574

Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
DOI: 10.14686/buefad.713574
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2747

0

2747

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10735

2

10735

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

1

0

3031

8

1

5963

The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar: Mahmut Özer , Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 734

1

0

734

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 890

9

0

890

5

0

1636

2

2

1630

1

0

1622

Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka, Mahmut Özer , Eren Suna , Kemal Varın Numanoğlu
DOI: 10.17152/gefad.952936
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 519

1

0

519

Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1160

1

0

1160

Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 491

3

0

491

Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
DOI: 10.46778/goputeb.907302
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3868

7

0

3868

4

0

2081

1

0

969

8

0

1638

2

1

1811

2

0

909

Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
ATIF 16 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 941

16

0

941

Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
DOI: 10.17152/gefad.752523
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2445

22

0

2445

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF 111 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10735

111

2

10735

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.