Serdar Pirtini profil resmi
Serdar Pirtini Prof. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 11 TR Dizin Atıf 2
16 Yayın
9 Hakemlik
11 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Çağatay Ünüsan, Serdar Pirtini , Osman Faik Bilge
Yayın Bilgisi: 2004 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.678491
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 807

1

1

807

Yayınlar

1

793

0

711

0

419

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2333

0

2333

TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Çağatay Ünüsan, Serdar Pirtini , Osman Faik Bilge
Yayın Bilgisi: 2004 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.678491
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 807

1

807

Yayınlar

1

0

635

1

0

711

1

0

419

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2333

4

0

2333

TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Çağatay Ünüsan, Serdar Pirtini , Osman Faik Bilge
Yayın Bilgisi: 2004 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.678491
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 807

1

1

807

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.